№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў |
Тэрмі-ны |
Форма |
Адказныя |
Першая сесія |
||||
Х-ХІ класы |
||||
1 |
Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні? Вызначэнне прафесійных схільнасцей і здольнасцей старшакласнікаў. Фактары, якія ўплываюць на выбар прафесіі. Роля бацькоў у працэсе выбару прафесіі і самавызначэнні старшакласніка. |
28.10. |
Семінар-практыкум |
Патапчук Н.У. |
Другая сесія |
||||
Х-ХІ класы |
||||
2 |
Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця. Выхаванне старшакласніка як будучага сем’яніна. Роля сямейных узаемаадносін і традыцый у падрыхтоўцы старшакласнікаў да сямейнага жыцця |
23.12. |
Круглы стол |
Азарава Н.Ю. |
Трэцяя сесія |
||||
Х-ХІ класы |
||||
3 |
Роля сям’і ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат. Рэпрадуктыўнае здароўе юнакоў і дзяўчат. Рызыкоўныя паводзіны моладзі. Незапланаваная цяжарнасць і аборт. Прафілактыка захворванняў, якія перадаюцца палавым шляхам. Уплыў сямейнага выхавання на фарміраванне ў падлеткаў каштоўнасці рэпрадуктыўнага здароўя |
24.02 |
круглы стол |
Патапчук Н.У. |
Чацвёртая сесія |
||||
4 |
Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў? Прафілактыка экзаменацыйнага стрэсу. Фактары, якія ўзмацняюць і якія зніжаюць трывогу. Супрацоўніцтва бацькоў і педагогаў у перыяд падрыхтоўкі старшакласнікаў да іспытаў. Дапамога ў падрыхтоўцы да іспытаў: правілы для бацькоў выпускнікоў. Рэжым вучэбнай працы і адпачынку ў экзаменацыйны перыяд |
27.04. |
Кансульта-цыйны занятак |
Азарава Н.Ю. |
Заўвагі: у выпадку пагаршэння эпідэямілагічнай абстаноўкі ўжываюцца дыстанцыйная і завочная формы